Saturday, July 16, 2011

My Last Performance

Phew. It's over. Dah takda pape lagi yang tinggal untuk ghazal. haihh. Last week aku , Ben , Azfar and Abg Amin tolong cikgu Zainudin, nak merealisasikan impian beliau (cehh!) untuk gabungkan 3 generasi ghazal kat SAMURA. Kitorang buat persembahan kat Dewan Pleno Tingkat 1 KLCC. Latihan macam biasa lahh kat samura. Aku and Ben sampai agak awal on Saturday. Masa tu taktau pulak ada majlis for Program Pengantarabangsaan Brunei and Indon. Wow. Sumpah ramai orang. haihh. Kitorang dah mcm blur taktau nak buat apa, so just jalanjalan ke kelas and mana mana lahh. Kitorang tak tau nak buat apa just contengconteng and whatever crap doing nothing. Malam tu tak selesa gila nak tidur asrama so tidur rumah abang Amin =='






Then ahad tu before pergi SAMURA untuk berlatih pergi lah wedding akak Syaf Medina. Haihhh. Lepak lepak baru pergi SAMURA. latihan petang tu cam takde pape jehh. Budak laki g outing. haiyo. Latihan simple2 jehh. Sampai lahh petang, then before gerak keluar ke masjid for mandi, solat asar kat surau kejap ngan Azfar. Surau sumpah lawa gile ! lawa lah wehh ! huhuhu. Kalau surau lawa camtu masa aku sekolah, setiap hari duduk surau ! cehhhh! Tibatiba ternampak kelibat manusia nihh, babai babai sambil tersengih. Aku dah pelik, dah lah aku rabun. Tett! Radix rupe nya. haha. Dah lama tak jumpe dia, rambut dia sangat pelik, baru potong. haha =P Pastu tros gerak ke masjid nak mandi =D






Mlm tu buat latihan last nak touch up sikit. Haihhh. habis pukul 12 malam. Penat giler. Then aku g asrama nak pinjam mcm2. Dari rumah ke rumah aku cari, haha. Tiba2 ada pulak si Radix tu. haihhh, then ckp aku kalau datang bukan nya nak datang dorm dia. Tak sempat lahh wehh. Dah jumpa kasut and etc. Kasut from Hazwan and Kimball. Stokin dan songkok of course from Radix. =D






Solat isyak kejap ! Haha. bagi Radix my MP4. dengar lahh sampai lebam. Solatsolat and lepak kejap ngn Radix, dah lama tak jumpe dia kan. Haihhh. Lepak borak dengar citer2 baru. Haha. Kuat gossip betul =P Dia mintak aku nya earphone and I said no. Haha, nt aku bg yang lain. Lepak tak bape lame ngn Radix :( then terpaksa gerak ke bus. Bubye Bestfriend !






Here are some pictures of my unforgettable memory ='(




 4 imported Ghazalians


Lompat lagi tinggi !


^----That's me !


3generations =D

More Pictures ? Click HERE =D